Vrácení a reklamace zboží
Potřebujete vaší objednávku z nějakého důvodu vrátit nebo vyreklamovat? Nevíte jak nám zboží zaslat zpět? Máme pro Vás systém, který Vám to ulehčí.
Zboží zabalíte a zanesete na jakékoliv podací místo Zásilkovny, které máte po ruce. Platit nebudete nic.
- Pokud se bude jednat o reklamaci, tak jakmile nám zboží dorazí na sklad, vrátíme Vám celou částku včetně dopravy zpět.
- Pokud se bude jednat o vrácení, tak jakmile dorazí zboží na sklad, vrátíme vám částku za zboží zpět. Při vrácení zboží je zákazníkovi stržena doprava v částce 49 Kč z celkové hodnoty objednávky.
Jak to celé funguje?
- Vyplníte formulář níže, zda se jedná o "Vrácení zboží" nebo "Reklamaci" a po vyplnění Vám zašleme jedinečný vratkový kód.
- Vhodně zabalíte zboží. Můžete použít původní obal.
- Zásilku odnesete na jakékoliv podací místo Zásilkovny.
- Obsluze nahlásíte 8-místný vratkový kód, který je jedinečný pro náš e-shop. Ten Vám předem zašleme.
- Obsluha Zásilkovny na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepíte na zásilku.
- Zásilku si na podacím místě vyzvedne kurýr Zásilkovny a odveze ji zpátky k nám do skladu.
Je to tedy zcela jednoduché, nemusíte nikde vyplňovat adresu a něco tisknout. Jediné co po Vás budeme chtít, je zboží zabalit a donést do Zásilkovny.
K úspěšnému vyřízení vašeho problému využijte formulář níže.